sunnuntai 15. toukokuuta 2016

Kesä ulkona alkaa jo, kaupungin päällä on aurinko


Nää sadepäivät vaivas mua
ennen kuin mä vielä tunsin sua
mun aika pysyi paikallaan
kuin pilvet taivaalla
Sitten toit värit uudelleen
maailmaan mustavalkoiseen
Ois vaikeeta jos entiseen
mun täytyis palata
Ei siinä ois järkee
Sä oot mulle tärkee
Nyt mä tunnustan
En mä vois kuvitellakaan
ettei sua olis ollenkaan
mun elämässä
Happy birthday sulle
Kun mä näen sut mun lähellä
sateenkaari nousee mun mielessä
Silmissä hyvää syntymäpäivää
Paljon onnea vaan
Paljon onnea vaan
Happy Birthday
Hyvää 1-vuotissyntymäpäivää maailman hienoin Käämi!

Päivääkään en vaihtaisi tämän koiran kanssa pois. Käämistä on kasvanut varsin hieno nuori koira. Iloinen ja hyväuskoinen hömelö, aavistuksen verran Rantanplan ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti